Hydrafacial Nedir?

Hydrafacial cilt bakım sisitemi son yılların en popüler estetik dermatoloji uygulamalarından birirdir. Hydrafacial işlemi sırasınnda ağrı ya da yanma hissedilmemesi, lazer ya da radyofrerkans işlemleri gibi bir iyileşme evresi gerektirmemesi Hydrafacial’i oldukça konforlu kılmakta ve öğle tatilinde bile kolaylıkla uygulanabilir kılmaktadır. Hydrafacial uygulandıktan hemen sonra ciltte parlaklık ve canlılık belirtileri ortaya çıkar ve uzun süre devam eder.

Hydrafacial her yaş grubunun farklı ihtiyaçlarına cevap veren bir uygulamadır. Yüz, boyun, dekolte bölgelerine rahatlıkla uygulanabilir.

Hydrafacial uygulaması hangi aşamalardan oluşur?

1.Aşama: Lenfdrenaj, Temizleme ve Peeling

Bu şamada öncelikle lenfatik damarlardaki dolaşımın düzünlenmesi için lenfdrenaj  uygulaması yapılır. Daha sonra yumuşak bir eksfolyasyon ve rahatlatıcı hafif peeling uygulamsıyla cildin ölü katmanı temizlenir ve bu sayede yeni ve taze bir cilt katmanı ortaya çıkar.

2.Aşama: Ekstraksyon ve nemlendirme

Bu evrede gözenekler nazik bir vakumlama yöntemiyle temizlenir. Akneye meyilli ciltlerde mevcut olan siyah noktaların çoğu bu evrede ortadan kalkar. Ardından cilt hyalüronik asit bileşenleriyle güçlü bir biçimde nemlendirilir.

3.Aşama: Onarma ve koruma

Bu aşamada cildinizdeki  ışıltıyı en üst düzeye çekmek, kırışıklık ve lekelerle savaşmak için cildi besleyen antioksidan ve peptidler kullanılır.

4.Aşama: LED tedavisi

Bu aşamada farklı dalga boylarındaki ışık sistemleriyle cildin uyarılması amaçlanır.

Kırmızı LED: Cilde Rejenerasyon yaparak dokunun kendini yenilemesini destekler.

Mavi Led: Aşırı hassas ciltlere yatıştırıcı bir etki gösteri ve koruma sağlar.

Bu aşamalarda kullanılan aktif maddeler ve özellikleri şöyledir:

Activ 4-1 skin solution: ölü derinin deri yüzeyinden kalıdırıması amaçlar. Bu sebeple laktik asit, laminaria digitata ekstresi, maya ekstresi gibi bir çok madde kullanılmaktadır.

Beta HD-2 skin solution: salisilik asitten zengin olan bu ürün gözeneklerin ve siyah noktaların temizlenmesinde etkilidir

Antiox+-3 skin solution: A vitamini, E vitamini, beyaz çay ekstraktı ve hyaluronic asit içeren bu solüsyon antioksidan etkilidir. Cilde parlaklık ve canlılık verir.

Yine yukarıda bahsedilen aşamaların sonlarında yapılandırıcı serum, gözenek temizleyici ve akne izlerini iyileştiren serum, güneş lekeleri ve cilt tonu düzensizliklerini onaran serumlar kullanılarak çok yönlü bir bakım sağlanır.

Hydrafacial uygulaması hangi durumlarda faydalıdır?

*Genel cilt bakımı

*İnce kırışıklıkların tedavisi

*Siyah noktaların tedavisi ve yağlı-akneli ciltler

*Genişlemiş gözeneklerin tedavisi

*Cilt kalitesinin arttırılması

*Mat, soluk ciltlerin tedavisinde

*Güneş lekeleri

*Lenf dolaşımına bağlı yüz ödemi

*Kısmi lifting etkisi

*Kuru ciltlerin nem dengesinin düzenlenmesi

Gibi durumlarda Hydrafacial oldukça memnuniyet verici sonuçlar sunar.

Hydrafacial uygulaması ne kadar sürer? Kaç seans uygulanmalı ne zaman yenilenmelidir?

Standart Hydrafacial uygulaması seansı 30-40 dakika kadar sürer. Tek seans uygulanabileceği gibi 4-6 seanslık paket programlar uygulanması idealdir. Altı ayda bir yapılacak idame seanslarıyla etkinin kalıcı olması sağlanır. fiyat için bizle iletişim kurun.