Saç-Mezoterapisi

Saç mezoterapisi neden yapılır?

Saç mezoterapisi saç dökülmesinde yardımcı tedavi olarak kullanılmaktadır. Saç dökülmesinin durdurulması ve yeni saç gelişimi sağlanabilmektedir.

Saç mezoterapisi nasıl etkili olur?

Saç mezoterapisi saçlı deride dolaşımı düzenler. Kan dolaşımını canlandırır. Saç için faydalı maddeler, vitamin ve minerallerin direk saçlı deriye verilmesi saç sağlığını olumlu etkiler. Saç mezoterapisi saç yağ salgılanmasını düzenleyebilir.

Saç mezoterapisi diğer yöntemlerle bir arada kullanılabilir mi?

Saç mezoterapisi diğer saç dökülmesi tedavileri ile kullanılabilir. Tedavilerin etkinliklerini arttırır. Saç ekimi tedavilerinden önce ve sonra uygulanabilir.

Saç mezoterapisi ne sıklıkta ve kaç seans uygulanmalıdır?

Saç mezoterapisi seansları şikayete göre değişmekle birlikte ortalama 10 seans yapılmalıdır. Saç mezoterapisi seansları başlangıçta 1-2 haftada bir yapılabilir. Daha sonra seans aralıkları 3-8 hafta kadar açılabilir.

Saç mezoterapisinin etkisi ne zaman görülür?

Saç mezoterapisinin etkinliği 3-4 seanstan sonra görülmeye başlar. Saç tellerinde kalınlaşma ve saç sıklığında çoğalma görülür.

Saç mezoterapisinde kullanılan başlıca maddeler nelerdir?

• Vitamin C
  • Vitamin H (Biotin)
  • Dexpanthenol (Vitamin B5)
  • Vitaminler
  • Minoxidil
  • Ginkgo biloba
  • Pentoxifylline
  • Buflomedil
  • Damar genişleticiler
  • Vitamin A
  • Multivitaminler (vitamin A, D2, E, B1, B2, B6,C,PP,Panthenol)
  • Mineraller (sülfür, bakır, cobalt, çinko, magnesium, manganese, fosfor, selenyum)
  • Organik silisyum
  • Lidokain
  • Procain

Saç mezoterapisinden sonra görülen yan etkiler nelerdir?

Saç mezoterapisinden sonra yan etki olasılığı düşüktür. İlk seanslarda mezoterapi yapılan günler baş ağrısı olabilir. İlk 1-2 seansta saç dökülmesinde geçici artış olur. Daha sonra düzelir.